Hans2Malawi.reismee.nl

Terug in Nederland

De laatste blog die ik zal schrijven, is vanuit Nederland. Na een goede terugreis zonder vertraging ben ik afgelopen vrijdag om 13.15 uur weer veilig op Nederlandse bodem geland. En ook de koffers zijn veilig aangekomen. Het was een warm thuiskomen met alle familie en vrienden die ons stonden op te wachten. Na een uurtje van Schiphol naar huis gereden te hebben, en daar een groot spandoek te zien hangen met: Welkom thuis Hans, hebben we een lekker broodje kroket op. Dat was wel erg lekker. Die heb ik die vijf maanden namelijk maar één keer op. En ze smaakte nog steeds erg lekker.

Het is de afgelopen dagen wel wennen geweest aan de kou en het Nederlandse ritme. Alles gaat weer snel en op tijd. Maar daar moeten we maar weer aan wennen. Ik moet het gewone ritme ook weer gaan oppakken, en op zoek naar een baan. Het is nog wel steeds een raar idee als je weer hier bent, om dan te denken dat je vijf maanden in Malawi hebt gewoond. Het zijn echt twee totaal verschillende werelden die niet samen in je hoofd passen. De herinneringen zullen altijd blijven. En ik zal nooit zeggen dat ik niet terug zou willen. We zullen het wel zien wat de toekomst brengt.

Hartelijke groet vanuit het koude en sneeuwachtige Nederland,

Hans

Reacties

Reacties

kristel

Welkom terug Hans!
ja, twee werelden die niet samen passen, en Malawi zal voor altijd in je hart blijven!
mooi geschreven, God weet jouw toekomst en je mag het in Zijn handen leggen!
Gods zegen in het zoeken naar een baan en je verdere leven weer op te pakken.
Hij zal je niet begeven, nog verlaten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!